Begin januari opende de Joskin groep de deuren van zijn vestiging van Soumagne ter gelegenheid van de “Pro Days”. Dit jaar nog werd het evenement druk bijgewoond. Niet minder dan 10.000 bezoekers uit België, Nederland en omstreken hebben immers de deuren van het bedrijf geduwd om hun passie voor de landbouwmachines te botvieren en een gezellig moment met hun vrienden of familie te delen. Een echt succes dat vooral door een organisatie tot in de laatste details te verklaren is.
Voor het 17de achtereenvolgende jaar opende de Joskin groep de deuren van zijn vestiging van Soumagne. Dit evenement, dat een traditie is geworden bij de mensen die door de landbouw of de landbouwmachines geïnteresseerd zijn, is de gelegenheid om het jaar te beginnen in een zowel gezellige als professionele sfeer.
Gezegd moet worden dat zoals gewoonlijk het bedrijf alles had gedaan zodat iedereen aan zijn trekken kon komen: een tentoonstellingshal van meer dan 15 000 m² om het Joskin en Distritech materiaal te ontdekken of herontdekken, een Outlet hal met concurrerende aanbiedingen, de aanwezigheid van talrijke leveranciers, die hun producten tentoonstelden, of nog de traditionele boetiek die de verzamelaars van alle leeftijden gelukkig maakt. In zekere zin een echte kleine landbouwbeurs…
Recordaantal bezoekers!
Dit jaar nog werd deze nieuwe editie van de Pro Days druk bijgewoond. Het record aantal van bezoekers werd zelfs gebroken. Van 3 t/m 8 januari zijn immers meer dan 10 000 landbouwers, loonwerkers of liefhebbers van de landbouwsector uit alle landen en streken door de deuren van het bedrijf gelopen. En als men hun gezichten kon zien, waren ze allemaal blij!
Tijdens deze 6 dagen kon iedereen achter de schermen van de Joskin productie kijken en het indrukwekkende machinepark van het bedrijf ontdekken. Dit bezoek was ook een unieke gelegenheid voor sommigen om de knowhow van de productieteams te bekijken bij de verschillende stappen van de productie van een product, en om meer te weten over de werkelijkheid van hun beroepen. Dit keer nog konden de bezoekers het bedrijf verder ontwikkelen met een rondleiding van de vestiging van Spaw-Tech te Andrimont. Hiertoe was een pendelbus ter beschikking gesteld.
Lees verder onder afbeelding
Zodat iedereen een totaal plezier kon hebben, werd de organisatie aangevuld met verschillende wedstrijden, maar ook met activiteiten voor kinderen en natuurlijk verschillende eet- en drinkmogelijkheden, met bv. een stukje taart, een hotdog of de traditionele gehaktballetjes met frieten. Volgens de statistieken die werden gepubliceerd, werden de snacks zelfs bijzonder geapprecieerd.
Niet minder dan 2350 hotdogs en 1,2 ton van frieten werden immers ter plaatse gegeten tijdens deze enkele dagen! Als liefhebber van de landbouwwereld of gewoon als lekkerbek geeft het bedrijf u al afspraak voor volgend jaar. Deze editie zal bijzonder grandioos zijn aangezien ze in het teken van de 50ste verjaardag van het merk zal gebeuren. Een onmisbaar evenement dus!
Bron: JOSKIN